joi, 20 aprilie 2017

Lungul drum spre casa al povestilor muzicale

Colectia Povesti din Padurea Muzicala si-a gasit drumul spre casa. La editura Nemi.

Acum doua luni am anuntam operatiunea de salvare a povestilor muzicale,  acum avem deja un proiect care-si intinde aripile spre lume, mai repede decat putem noi spera. 
Asadar, pe 24 aprilie va fi 'Enescu si hora razelor de soare', carte cu CD la 35 RON. 

Apoi, pana in toamna, intreaga colectie de 8 carti despre muzica marilor compozitori.

Multumesc din inima! 

Si va prezint, in premiera, cum va arata noua colectie, in format mare, premium.








15 comentarii:

  1. Buna Cristina! Mi-am luat si eu de la Bookfest cartea despre Enescu, sunt incantata de ea si astfel am aflat ca exista o intreaga colectie... din ce inteleg, colectia a fost editata deja de Adevarul, va fi vreo diferenta in noile editii editate de Nemi? Cand si unde vor fi disponibile restul cartilor in acest format? Multumesc si felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Scuze pentru intarzierea cu care iti raspund. Am ratacit parola bloggului...
      Colectia a aparut la Adevarul intr-un format economic. Din fericire, la Nemira vom avea exact formula pe care ne-am dorit-o noi, echipa de creatie: un format de album de arta, mai multe povesti, mai multe ilustratii, mai multa muzica. Pana la sfarsitul acestul an o sa apara Vivaldi, Bach si Povesti muzicale de Craciun. Le veti gasi in toate librariile mari din tara si on-line, pe elefant, carturesti, libris si emag.

      Prima editie a cartii Enescu si hora razelor de soare e deja epuizata. Si faptul ca trebuie din nou sa gasim sponsori pentru a pastra formula de pret bun ne incetineste putin planurile cu celelalte carti.

      Imbratisari,
      Cristina

      Ștergere
  2. Buna,

    Noutati despre celelalte carti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Suntem pe ultima sute de metri cu pregatirea de tipar. Pana la sfarsitul acestui an o sa apara Vivaldi, Bach si Povesti muzicale de Craciun. Imbratisari, Cristina

      Ștergere
  3. Buna ziua,
    Felicitari in primul rand pentru colectia pe care din pacate am descoperit-o relativ tarziu.....iar fetita mea pur si simplu este indragostita de aceste povesti si de muzica.
    Ne lipsesc din vechea colectie Cantecele de Craciun, Beethoven si Chopin.....nu reusesc sa le gasesc, oare imi dati vreo sugestie....sau vom astepta noua colectie in format mare?

    Felicitari inca o data si multumim pentru ideea geniala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua! Scuze pentru intarzierea cu care va raspund. Colectia veche e epuizata. Se gasea la un moment dat pe olx la un pret exagerat, de 400 RON. Va sfatuiesc sa ma asteptati putin pentru re-editarea noii colectii. E infinit mai frumoasa, cu mai multe povesti si mai multe ilustratii. In noimebrie vor fi la Nemira Povesti muzicale de Craciun. Lui Chopin si lui Beethoven le va veni randul anul viitor in primavara. Imbratisari, Cristina Andone

      Ștergere
    2. Buna ziua. Aveti idee cand vom gasi pe piata si restul povestilor muzicale? Ma refer la Mozart, Beethoven, Chopin, Strauss, Paganini, etc...Multumesc

      Ștergere
    3. Buna! Paganini a aparut acum 2 saptamani. In noiembrie sunt in turneu de lansare in Ploiesti, Timisoara, Cluj, Iasi, Brasov. Celelalte carti vor aparea treptat. Mozart si Beethoven in primavara anului 2020. Chopin si Ceaikovski in toamna aceluiasi an. Strauss, probabil in 2021. Fiecare poveste are la final o lista cu recomandari muzicale usor de gasit pe youtube. Nu am mai gasit sponsor pentru CD, ca la editia din 2011 aparuta la Adevarul, asa ca nu am mai putut sustine un CD gratuit pentru cititori. Imbratisari!

      Ștergere
  4. Buna. Am comandat pe precomanda pachetul cu primele trei carti din colectie. Enescu, Vivaldi si Bach. Au venit dar fara cd si suntem tare dejamagite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Imi pare foarte rau. Dar niciuna din cartile Nemira nu au CD inclus. Am comunicat acest lucru peste tot. M-as mira ca in descrierea de produs de la Cartepedia sa scrie carte cu CD. Confuzia vine din comparatia cu colectia veche, aparuta la Adevarul. Aceea era formata din 8 carticele, de un format mult mai mic decat cel de la Nemira, cu un CD cadou. Accentuez acest lucru: cadou. CD-ul era sponsorizat. Mai mult, eu am renuntat la acea editie la drepturile de autor, astfel incat cartile au ajus la cititori la pret de ...hartie cartonata. Am avut de ales sa asteptam ani multi pana gasim un sponsor ( am asteptat vreo 3), sa scoatem cartile cu un CD si sa fie 60RON bucata sau sa scoatem cartile cu povesti si sa includem la final o lista cu recomandari muzicale foarte usor de gasit pe youtube ( si, mai important, gratuit). Imi dau seama ca sunt cititori care si-ar fi permis sa cumpere CD-ul si poate acum sunt dezamagiti. Dar sper sa nu fie dezamagiti cei care vor afla ca nu am mai putut include un CD cadou. Pe lumea aceasta, cadourile sunt surprize placute ( sper), nu sunt garantii pe viata.

      Ștergere
  5. Buna! Si eu am comandat de pe cartepedia.ro "Enescu si hora razelorde soare" si a sosit tot fara CD. Inca astept raspuns si sper ca si editia centenara (pe care am cumparat-o) e insotita de CD, chiar daca acest lucru nu e specificat ca in cazul primei editii din 2017.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! In re-editarea colectie Nemira nu avem CD ( am tot comunicat lucrul acesta) dintr-un motiv simplu: nu am gasit sponsor care să sustina cei 20-25 RON cat ar fi fost in plus fata de carte. Editia Adevarul avea sponsor pentru CD iar eu am renuntat la dreputurile pentru autor, astfel incat cele 8 carti au ajuns la cititori la pret de...hartie. Noua editie este in format de album de arta, cu mai multe povesti si mai multe ilustratii. Nu are CD! Am inclus o lista cu recomandari muzicale la final, usor de gasit in mod gratuit pe internet. Nu stiu multi cititori care si-ar permite sa dea 60 RON pe o carte cu CD. De aceea nu ni s-a parut fair sa conditionam achizitia cartilor de un CD. Prima editie Enescu a avut 4 sponsori pentru a putea include CD-ul cadou. Va rog sa va uitati cu atentie pe copertele tuturor cartilor din colectia Adevarul: scris CD cadou, nu CD inclus. Va rog de asemnea sa va uitati pe prima editie Enescu: de asemenea scrie CD cadou.

      Ștergere
  6. Buna ziua! Aseara am primit cadou cea mai frumoasa carte pe care am citit-o celor mici: poveste muzicala de Craciun. Felicitari! Este superba! M-am pus pe cautat restul colectiei si nu gasesc nicaieri cartea cu strauss. Aveti idee unde mai exista intreaga colectie? Am gasit undeva un pachet de 7 carti fara bach si strauss. Mi-as dori enorm sa le am pe toate. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună seara! Cartea despre Strauss, în noua ediție de la Nemira, este în lucru. Va apărea anul acesta. Cartea despre muzica lui Bach ar trebui să fie disponibilă ( încercați pe www.nemira.ro sau www.libris.ro sau...www.carturesti.ro). Mă bucur imens că v-a plăcut cartea muzicală de Craciun! Complimentele noastre, C.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua!
      Am reusit, in sfarsit, sa ajungem si noi sa avem toata colectia cu exceptia cartii despre Strauss. Ati publicat-o, trebuie sa mai urmaresc eu platformele online sau este in pregatire? Si pentru Bach am cautat mult, am asteptat promotiile de la Nemira si a fost epuizata :) Noroc ca am gasit-o la o alta librarie.
      Multumesc si felicitari!
      Anca

      Ștergere